Villanyfurgongyártóba fektet a Hyundai
Az Arrival 2021-ben kerülhet utcára.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
Hamarosan akár beszélni is fognak a kaliforniai cég autói és nemcsak a tulajdonoshoz, hanem kifelé a kocsiból is.
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Fiatnál is haladnak a korral, megjelentek az első hibridjeik.
Nem csak új évtized, új korszak is kezdődik az idén az autóiparban. A gyártóknak minden korábbinál szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelniük, miközben a vásárlók nem feltétlenül a legzöldebb termékeket favorizálják.
Törökországnak hamarosan saját autómárkája lesz, a TOGG, amelyről egyre konkrétabb részleteket tudni.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
Ha végre a valóságban is piacra dobja a Tesla a Roadster 2-t, akkor vélhetően megint új korszak kezdődik az autós gyorsulási videókban.
A klímaváltozás hatásait már most is érzékeljük, ha pedig nem szeretnénk vagy nem tudunk lemondani az autós közlekedésről, egy hibrid jármű az, amellyel a legtöbbet tehetjük a környezetért.
A legfrissebb kémfotók alapján készített képek alapján ígéretesnek tűnik a stuttgartiak új csúcsmodellje.
A kaliforniai Szilícium-völgyben teljesít majd szolgálatot.
Elektromos vagy sem, az ilyen minőségű műhelymunkák mindig elismerésre méltóak.
Ugyanabban a műfajban két egymástól homlokegyenest eltérő produkciót ad elő a két delikvensünk. Az egyik egyedibb és pörgősebb, a másik kényelmesebb és olcsóbb – jövünk a részletekkel.
A Volkswagen e-Up helyett – vagy mellett – érkezhet a most megmutatott ID.1.
A keletközép-európai piacon Magyarországon nyitott először elektromos töltőállomásokat a Shell, amely a régióban a legfejlettebbnek tekinti a hazai villanyautópiacot. Az Ionity szupergyors töltési ideje 10-15 perc, de a Shell saját márkás töltője is 30 perc alatt éri el a 80 százalékos töltöttséget.
A Volkswagen ellátásához kellenek az új akkumulátorok.